bukan niat nk kecik ati..



ok...aku rse mcm nk sgt wt entry psl KBJ...aka kelab bola jaring,...since ade officemate yg bertanye kenape name aku tkde dlm list player netball utk ke UMT...university malaysia terengganu...ok...nape ke UMT??of course utk mewakili tmpt keje aku la...utk bdn2 berkanun seluruh malaysia kalau tak silap aku...

mgu ni dh 3 kali orang bertanye...lelaki ok...diorang tnye eh,awk tak  main netball ke?...eh, ko tak main dah ek netball..?...apsal name ko tkde dlm list netball player tuk ke terengganu??...eh, ko tarik diri ek..?/

ok...ok...aku kan sblm2 ni mmg kalau boleh bolos dari list player, aku akan cube bolos...sbb aku mcm berani2 takot je nk pegi...1st...aku tak brp yakin...ye..aku  tau..blum cube blum tau kan...2nd..aku segan nk get permission dri big boss aku...aku nk main ptg2 pun, mcm muak nk ckp ade game petang ni...ade game petang ni...aku dh ckp muak,...big boss aku nk izinkan apatah lgi...sekali dua mybe boleh bgi dgn ikhlas kot...

ok...next...aku rse a little bit unfair...bkn niat aku nk kecik ati...bukan niat nk propa..atau nk salahkan sesiapa...yes...memang...bile aku bunyi mcm ni, mcm ade nada kecik ati kan...tpi...aku mmg tak kecik ati...n aku mls la nk heart2 feeling nih...bkn boleh bwk aku msuk syurga pun kan...

lelaki2 yg bertanya tu...aku tak salahkan dorg  nk bertanya..tpi aku percaya diorang msti pelik apsal nama aku tkde dlm list..pdahal ptg2 turun game...aku ckp senang je...aku disqualified...abih cite...n aku tak nak ckp byk coz nnti org kate aku kecik ati...takkk...n aku tak nk jdi player bidan terjun...sebabnye?aku tak nk bile dh terdesak bru la nk pakai aku....

mungkin ade yg tertanye2 nape aku kate unfair kan...??

ok..on selection day tu, aku main position yg tak pernah aku main...GA..bile jadi GA, aku tak byk bergerak...bile tak byk bergerak, trainer tak nmpk aku...bile tak nmpk aku...korg rse org lain ke yg disqualified???mesti  la aku yg disqualified....

sblm2 ni aku main WA & WD...tpi...player utk WA & WD mcm ramai...mksud aku ramai ni ialah lebih dri 2...mse latihan biasa, fine....aku bleh dpt WA & WD tu since org2 lain tak berminat pun nk turun game kan...tpi on selection day tu, bile aku cari bep yg aku biase pakai, dh tkde...means ade sorg tu amik dua bep KHAS UNTUK KAWAN DIE YG TAK PERNAH TURUN GAME, TPI BILE SELECTION DAY DIE DTG N TERPILIH, BILE DH TERPILIH TU, TAK NAK BAGI KOMITMEN PLAK...

so..aku sum up that tenaga aku tak diperlukan pun sbnrnyer....at the same time aku dh jdi bidan terjun pun...aku rse nk tumbuk je muka aku mase tu...aku bukan tak boleh main another position...tpi at least lps beberapa siri training then bru wt selection...baru la adil....

mmg...lps pick name sorg2 tu..aku ckp pick sbb trainer tu aci tunjuk je sesape...ade la gak player2 lain yg mcm kesal sbb aku disqualified...sbb sblum2 ni aku join tiap2 training yg club buat...then after sedikit discussion..trainer kate yg disqualified tu jgn terase ati...next training boleh dtg utk show ur commitments...sbb yg terpilih tu belum tentu selamat...mknanyer kalau yg terpilih tu tkleh nk committ...diorg pun bebile mse leh disqualified...

tpi...bgi aku...tu cuma nak menyedapkan hati je...mse tu yg disqualified 2 org je...aku n ade sorg lg player...maybe...maybe ye...dorg tak nak aku kecik ati....tpi bile dorg wt cmtu aku lgi kecik ati...sbb dh mcm tak best la aku rse...takpelah....utk game ke terengganu ni...aku tak kesah pun tak dpt pegi...mungkin tkde rezeki...

aku bukan tak nak main langsung lps ni...insyaAllah....ade mse aku leh je turun....bukan aku tarik diri dari join the club....

aku tak ckp la mse tu cmtu kan...sbb aku tak nak ade heart feeling...aku tak nk...serius....
n aku tak niat pun nk ungkit2 ke ape kan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: