mengharap doa kalian...

anak aku yg rayyan tu dh 3 ari demam...
tak 3 ari sgt la...mgu lps dh dmam then ok...alhamdulillah la...
tup2 hari sabtu tu..bibir die merah...kuat nangis...nak dukung ngan aku saje..ngan papa tak nak...tak mau mkn langsung...tekak die sakit kot..aku risau seriuosly..coz anak2 aku tak penah demam smpi tak nak mkn...sbtu mlm aku buatkan bubur...lgsung tak mkn..sudahnye aku yg tukang abeskan dgn si kyra...die request susu je tu pun tak abes...
rayyan cume terbaring saje...n tido sepanjang hari...aku pangku, aku tgk mate die, stil terkatup..tibe2 dlm hati leh terlintas...'jgn la awk tutup mate selama2nya...'pstu mula lah kepala aku menerawang yg bkn2..

aku blum penah ade pengalaman ank2 dmam teruk cmni...dh bwk g klinik..ubat sikit punye byk...die batok tpi die tak leh nk luah kahak die...si kyra lagi kesian...die main sorg2 smlm smpi tetido...rayyan asal celik mate je cari aku..asal celik je cari aku...aku sgt2 kesian...kalau boleh biarlah pindah kt aku sakit die tu...

husband decide bwk g spital...aku dh seriau...aku tak smpi ati..tak sampai ati nk tgk tgn die kne drip... aku berdoa moga takde perkara yg lebih buruk terjadi..n berharap juga doa2 kalian...

sayang mama...

be strong ye syg...mama dh tak mampu nk tgk syg terkulai...
tak mau mkn...tak mau gelak..tak mau main..
sian kakak tkde kwn nk main...

mama rndu nk tgk adik gelak n gaduh2 manja ngan kakak..
kpd kakak kyra...terima kasih syg sbb tak kacau adik....

oh, die sgt2 behave n siap tnye lgi kat adik die.."rayyan demam ea...?"

semoga aku kuat n tabah untuk menghadapi segala2nya....

aku fhm ini adalah ujianNya...aku bersyukur...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 respons:

Ummu Amar berkata...

get well soon rayyan dearie...