BFF:NORMAZNI BINTI SANI

ok...

selamat hari guru kpd semua guru2 di Malaysia ye...especially to my bff...normazni sani...ngehngehngeh...

jgn jerit2 bile ngajor tu..kang tak pasal2 ank murid jadi bebai...hahahah...n i doakan u semoga u ketemu jodoh tahun ni gak...sound mcm tkde kene mengena...tpi tu lah yg die selalu rungutkan kt i....

so... i pun selalu ckp kt die...

"tkpe...hang enjoy dulu puas2...jodoh hang blum smpi la tu..."

word enjoy tu aku saje nk sedapkan ati die...sbb...biar la die betul2 enjoy kan...n tak yah mcm tergesa2 sgt nk kawen or what kan...kalau dh betul smpi jodoh, pasti hati die n hati bakal suaminya takkan menolakkk...


maybe kite rse amat mudah nk ckp enjoy  ke hape...sbb kite bkn empunya diri yang sgt mendambakan hidup berteman itu...empunya diri mmg agak tension sbb...adik pompuan die dh kawen bln 2 ari tu...adik laki die lak akan kawen bln 10 nnti...die ank sulong...bkn mak bapak die je yang tnye...kaum kerabat die pun tnye hal yang sama...agak2 korg la kan, kalau korg jdi die, korg fed up tak ek...??

aku mmg soroti setiap kisahnya...kisah hatinya...sejak tingkatan 3, aku tak pernah duduk sebelah org lain...melainkan die...kami cukup sinonim...bab akademik...mmg seiring...kdg2 tak dinafikan die mendahului...tpi bab jodoh ni..nyata aku yg mendahului...sebab???..bkn sbb gatal....sebab jodoh ketentuan bukan di tangan kite....apa raaa...sempit sgt pemikiran kalau ade yg kate org kawen awl ni sbb gatal...sorry ek....

sape yg tak nak kawen kan.....???dulu ade yg kate tak nak kawen...org itu adalah aku...tpi baru la ku tau betapa salahnya ckp cmtu...tak ikut sunnah  nabi...elehh...aku ckp tak nak kawen pun awal gak kawen...

takpe  lah...semoga selamat dunia dan akhirat sudahh.....kan....to my bff...bertabahlah...ur turn will come...

nota tapak tangan : semenjak 2 menjak 3 menjak ni, nostalgia menyoroti sepanjang jln kenangan...nape ek??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: