just share...

salam readers...

putri share supplement die...so...i pun nk share juge....nggeeee.....


here they are....


aku bru try mgu lps jewww...blum la nmpk hasil...dah aku ni rajin sgt2 minum air masak kan...mane la nk balance...kan...hrga RM 19.90 utk 20's...huhu...leh la nk kire syiling2 tu tuk bli...nk ikut schedule mkn btul2 tu, pgi sblm bekpes 2 biji n mlm sblm titon 2 biji...aku ngelat coz nk jimat la kan...aku amik sblm titon...huhu...cmno la nk nmpk  hasil...





k...yg ni aku tak ingt brp hengget sbb bkn aku yg bayo...yg aku notice kalau aku mkn ikut schedule die, kuku mmg nmpk cantik mcm tak wt kije...atau mcm bru lps wt manicure...berkilat...oh ya...tringat ari tu mr rayyan leh kulum this softgel..aku suh la die luah,..bile dh kne air liur tu die jdi mcm licin2..aku lak gatai g picit...so pecah la kan...dlm softgel tu adalah mcm minyak yg tak berapa  nk likat tpi bau die sgt2 hanyir ok... mmg patot la dorg wt dlm bntuk softgel tu...senang nk telan tanpa perlu memikirkan bau yang tidak selesa..meluncur laju je ke dlm perut....lame dh rsenye try tpi caye tak korang...ni my first bottle...tak habes2...sbb celup2...bile teringat baru mkn...hehheh...tpi dh  nk abes la....dan2 cover...tuihh!!


sblm aku hujah kan..aku nk bgtau yg bnde ni sgt2 sedap...rse mcm cherry2..bau die pun sdp...tdi dgr kt radio leh nmpk kesan dlm ms 7 hri...kesahihannye aku pun kurang pasti...kenape???? SEBAB..... aku bru hegeh2 nk beli ni...kwang...kwang...kwang...lps ni tak pyh mkn nasik ye...minum ni je sehari semalam....harga die rm 75.88 kalau tak silap aku...1 botol harga die rm 8.00... - -" berpeluh poket mak...poket aku la...kot korg kaya...leh bli stok 3 bln terus...

ari tu aku beli la yg sinari colagen tu...sikit sgt ml die tpi mmg pekat skit la drink tu...rse kurg sket la bgi aku...tpi hrga mcm lebih kurang...tpi skrg mmg mcm2 pilihan ade...dlm bntuk kite kne bancuh ade...pil...n yg bentuk mudah minum cmni pun ade kan...sume kne tnye poket je...rabak ke tak....jwpn aku MEMANG RABAK.....nak2 kalau nk maintain minum or mkn tak putus2 kan...

so...jagalah kesihatan yang dianugerahkan ini sebaik2nya...paling senang minum la air kosong...yg bertapis lgi bagos bagi aku...tak pun bli air mineral botol kecik2 supaya senang kire brp botol dh habes....korg bayangkan la doktor suh aku minum air 2 botol besar isian 1500 ml tiap satu tu...hurmmm....yg  penting kne rajin je...tu je...

sekian...dh mcm blog hygiene dh ku rase...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 respons:

Cikgu Aini berkata...

wah, collagen tu macam best ja!!... huhuhuhuhu.. keep it up dear!.. biar cantik sokmo ya!

superelle berkata...

colagen tu harus yg minimum price ye cik aini...kang takleh nk repeat bli bile dh abish...fhm2 kan sajork....hihi