ade aku kesah...??




morning n as-salam....


taraa...minggu ni blum merah lgi...ish....bukan,...bukan benderra merah...punch kad kaler merah...smlm punch kul 7.35am...pstu blk lupe lak nk punch....

tdi punch kul 7.03am...giler la awl kan....sbb kuar rumah jam kat kete kul 6.25..jam kat umah kul 6.30..jam tgn kul 6.35...hahahhaha...sume berbeza...

ade 1 faktor yg aku sgt2 perasan....ok...jln kuar msuk rumah aku tu dh wat baru...so amat smooth la nk kuar kan...sblm ni....hurrmmm....amik mse yg agak lme jugak la...smpi traffic light pertama tu pun mkn mse lebih kurg 10 minit...traffic light ke-2 10 minit kemudian...nk msuk highway ade lgi traffic light...tu...pjg Q die..kadang2 aku kne jln dpn sket wt u-turn kt bwh fly over damansara damai...

ooo...nape aku gerak awl ek...ofkoz la aku tak nk merah...n aku mohon en. suami anto anak2...jln masih basah lgi mse aku kuar umah...aku tak tgk lak jam masa aku dh naik highway...yg aku tau aku kuar tol duta dlm 6.50 lbih kurg klau ikut jam kete...see..umah aku tk la jauh mane kan..tu pun mse ats highway aku tak pecut smpi 100 km/h pun...sbb jln agak licin kan....


so...aku dh dpt kurgkan tension aku pagi2...tepuk tgn untuk diri sendiri ye...pstu kan mulalah dlm ati tu ade hati nk tukar balik WP2...aku dh tukar WP3 start bln dpn...tpi tak pyh la kot...mcm wt keje tak brp pandai lak nk tukar2 kan...


p/s: silent mode is on..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: