HAPPY 4TH ANNIVERSARY DARLING...!!!

Taraa...sila lihat countdown watch yg telah berhenti di atas tu ye kwn...hahaha...today...2 Disember 2010 genap sudah la 4 thn aku jdi isteri org..uiks..4 thn dah ye...mcm kejap je...anak 2..


nk tau story psl laki i..die adalah seorang yg payah sket la nk i ngt date2 yg bgi org pompuan ngade2 mcm aku ni agak penting la..kan..contoh besday aku..besday hanak2..anniversary..kalau die ingt mmg aku wt pulut kuning 2 kilo la kan...since die ni jenis tak hengat bnde2 cmtu..aku pun dlm 2 minggu lps, aku set reminder die psl date ari ni..korg tau aku remind cmne..

"wah!!dah genap 4 thn rupenyer kami jdi suami isteri..nk surprise ape ye kat isteri tercinta"

gile kesian kan..aku nk sgt die ingt tarikh tu..aku set kul 9 pgi tdi la hp die munyik2 menjerit wish anniversary kat tuan die...tpi dh tghari ni aku tgu2 call..usahkan call..sehabuk rm 0.08 sen utk sms pun tkde lagik..huhu..nyampah i tau...ke lelaki sume pesen gitu ek..tpi aku rse ade yg pesen romantika kan..
sikit2 kasik adiah..sikit2 wish2.........
sikit manje2 mcm kucin.......
skit2 nk berkepit.......hehe..yg ni melampau lakan....

aku tak de la hrp nk ape2 cumenyer die ingt je ckup sudah...kan...tpi kalau bagi...aku terime jek...^^wink^^
aku ingt lgi thn lps..aku lak yg lupe...beberapa hri sblm tu ingt sgt2..alih2 on that day leh lupe langsung...tpi en. hubby lgi lupe byk taw....

tak kesah la kan...walaupun kdg2 nk majuk je rase..**sigh
yg penting  masih bertahan jdik suami isteri...
walaupun cobaannya kadg2 bikin benteng2 kesabaran tu bisa roboh gitu..
walaupun tangisan hanya berlagu dlam kalbu..
walaupun cobaan yang akan datang tah mcm mane rupenyer...
tak kesah la...ape yang penting....(kerjaaasamaa!!)
ikatan suami isteri masih ade..alhamdulillah...n insyaallah...berkekalan...hendakNya..


so aku hrp....


dpt perbaiki mne2 part yang compang camping, corak carik....berganti dgn yg hidup yang always colourful...


dpt jdi isteri solehah...heheheh.....dpt la masak ari2 tuk suami..skrg ni asyik kedai je kan..weekend pun kedai...tpi en. suami  yg request...bkn aku msk tk sedap eaa...tpi die tgk mcm aku byk keje jer...keje umah mane la nk abis kan...
dpt jdi mama yang hot...hehheh...mama yang terbaik utk anak2..

byk mende nk ckp sbnrnyer....tpi nnti2 lah ek...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 respons:

aZr|n berkata...

happy 4th anniversary lala. semoga berbahagia selamanya.

Roszaneza Danny berkata...

dah wish kat FB td..
kat HP pon suda sms..
skrg kat blog plak..

Hepy Anniversary babe..!!semoga bahagia selalu dan berkekalan hendaknya.. Amin.


gayanya cam aku ni lak laki ko Ella wehh.. wish kat FB suda, sms suda..blog pun suda.. ntila aku anto jambangan bunga.. kekeke

psstt : weehh..jgn sedeh..laki aku pun sama daaaa...

superelle berkata...

een: tq een.. insyaallah.. mudah2an..tgu een la plak nnti ek...

rose..hehehe..agknye pesen laki kebanyakannya beh kuang la mcm laki2 kite kot kan...sabo je lah ek..paling haru bile die ingtkan anniversary bkn 2hb..die ingt 12hb..hadoiii...