RALAT......

SALAM READERS....

huhuhuhuhuhuu....mulakan hari anda dgn senyuman....

tpi kan cmne nk senyum...pgi tdi sesuatu telah berlaku...silap sendiri..sndri menyaksikan kejadian itu...
sndiri  yang buat...so sndri la yang tanggung....
aku kasik tayang gambar dulu boleh tak kawan2...


ni la die...kejadian tu...korang faham tak ape yg telah terjadi...
rentetan peristiwanya mcm ni...

time nk  pakai tu...aku pun pegang la tang kepala botol tu..aku tak  perasan yang penutup tu longgar..last2 bercerai la penutup tu dari botol tu...tangan aku ni tak sempat la nak sambut botol tu...aku  hanya mampu memandang je botol tu terhempassssss.....
mcm ape jer tau tgk sndri botol tu jatuh...
pstu lagi menyayat hati...aku letak dua2 tapak tgn aku, tekap kat perfume yg dh melimpah ke lantai tu...aku sayang sgt kat perfume  ni wehhh.....
hhhwwwwaaaaaaa........

aku dah tak peduli pun...aku siap calit2  kt pergelangan tgn aku..calit kat baju...selebihnya......KAT KAIN BURUK JEWWWWW.........AAARRRRRGGGHHHHH......harga ratusan tu hanya layak kat kain buruk je kerrrrr......ye la ratusan...ingt sikit ke......


aku saje je snap gmbo my kesayangan ni 2, 3 keping...ye la...lps ni aku dh tak leh la tgk die terletak comel je kat wardrobe aku...sgt sedeyyy....aku tunggu brp bulan tuk bli die....smpi ckup semua...bru la aku beli...dgn rse berat ati...aku pun trus buang botol dan serpihan2 nya ke tong sampah....ye la...botol kaca...kang terpijak luka lak..aku tkpe la..if anak2 yang terpijak...


tang bunga  ni yg tak tahan kawan2...biar la bunga ni disimpan wt kenangan...nk bli lagi...????hehehehhe.....tgu la tahun2 depan...pkai la yg lgi 1 tu...kot2 kawan sume nk tolong beli ke kan...
balik keje tadi..bukak pintu je semerbak bau perfume ni......
hhhhmmmmm....nak buat ape lgi kan..takkan la nak nangis smpi banjir...
seperti yang telah aku kata kan tadi..sendiri yang buat kan....so....
sendiri la tanggung.........:((((((

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: