padan muka aku...

salam readers..

tetibe dpt berita yang lesen L tu dh tak leh nk renew..(lesen L pun renew...?????)
ye la kawan..lesen L ni dh dpt sblm 2nd pegnen if tak silap..pstu tertangguh...
and tertangguh..and tertangguh...smpi la dh 2 tahun rupenyer..aku rse mcm ape je..yess..aku salahkan diri sendri..totally...pertama...MALAS...tu je la yg aku leh ckp kan...nk ckp pe lgi..

takkan la nak undur masa jdi tak pegnen lak kan..aku rse mcm nk mata aku dh jdi menyala2 je..padan muka aku..geram smpi nk mengalir air mata jer...lesen tu dh beberapa kali renew..

semalam (Ahad), aku dh g kelas yg keempat..mknanye dh 8 jam aku belajo...mgu dpn dh book jadual utk jam ke 10 dan QTI sekali..insyaallah 14hb Okt test JPJ....so skrg???

aku nk hantuk kepala kt dinding ah cmni...melayang lgi la duit...

ok.stop.aku dh mls nk fikir.bikin semak je...dah la mmg semak..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: