puasa=jem=tension=uji kesabaran=nak pitam????

salam ramadhan sume..lme gile aku tak update pape kat sini kan..nnti la ek rye nnti msuk umah baru ye kite..hehehe...

skrg kalu bajet tk mo jdi mcm tajuk n3 di ats tu sile le punch card ngam2 ho kul 5 ye..lmbt barang 5 minit je pun buleh bg impact yg ckup beso..tak tipu..nk try..haa.. korg try la blk kul 5.30 ke..kan..tpi dgn syarat ofis korg kne kt area kl..luar dri kl..tak aci la kan..tak  nmpk le jem nyer..

mse 1 ramadhan itu hari lagi la msak weh..kuar subuh2 sepi'i pun smpi lmbt gile..merah punch kad aku..blk lgi satu hal..kebetulan mse mula2 puase tu byk keje..so tk leh blk sharp2 kul 5..ala2 5.30 kot blk..skli tu..mak aiii..aku rse mcm memendam rse je keje kt kl..dan2 tu gak la rse nk benti keje..bukak bisnes (doa2kan la)..
smpi taska ank lgi bebrapa minit nk buka puase..tgk2 gate taska dh kunci..ahh..sudh..mne lak di kidnapnyer ank aku ni..

rupenyer kt umah sebelah..umah mak pengetua taska tu..mcm malu2 cimpanzi la dtg umah org amik ank..tah kepala dorg fikir ape lak kan..ape ke mama papa khayra n rayyan ni tak tido opis ke..tk amik ank2..
rupenyer..kt dpn taska tu ade papan itam kecik..tertulis 'sempena bulan puasa ini, taska di buka bermula jam 6.30 sehingga 6.00 petang sahaja..'

adooii...mse tu aku fikir..cmno nk buek ni..di buatnye blk mcm 1 ramadhan ari tu..teruk la ini..tpi alhamdulillah...aku tgk kebanyakan org kt ofis ni blk on time..so..kalau aku blk on time..tkde la tersipu2 sgt kan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: