tabiat..or tebiat..

wazzup..wazzup..hai darlings marlings..hehehe..sebenonyer rse mcm sesaje je nk update entry ari ni..kan aii sayang blog aii..harus la kasik lawa2..hoho...

sebenarnyer..(dh brp kali sbut nih ek)..aku tgh wt keje (betullll...sumpah tak tipu..) smbil dgr lgu2 jiwang berkarat tahap gaban nih..kuat2 hokey..tak kuat kite tak hokey..antara lagu2 yg aku dh ntah brp kali ulang dri pgi tadi..:

1) Gigi - 11 Januari
2) D'massive - cinta ini membunuhku
3) shades - jgnkau ucap slmt tinggal
4) Letto - sebelum chaya
5) Ann - cinta melankolia
6) Kerispatih - bila rsa ku ini rsa mu

tpi aku kne dgr kt headfon coz if aku psg speaker pc ni..alamatnye akan ade jeritan spt ini...

"oiii...pelan skit radio sape tuh..tgh keje.."

korg nk tau suare sapakah itu..??

jeng..jeng..tu la suara cc (chief clerk) bhgn kew...

yg kelako nyer psg headfon nih..kan org lain tak dgr pape..aku sorg2 je yg dgr..tpi aku dok melalak mcm org hilang akal..(suare aku sdp taw kwn2...hehe..)


bnde ni mmg mcm dh jdi tabiat (ke tebiat) la kan kat aku..tgkk...ptut tak patut kan..bagus ke tak bgus kan..jgn try la kpd kwn2 ku yg suci..

bgi aku la kan..org pnyer cara lain..aku punyer cara lain..but when i text my abg kan..ckp boring..korg taw tak die reply ape..

'bce quran dan zikir...'

hehehe..aku haruslah terkesima n termalu..coz that's the way we should practice kan..

hhhmmm...korg lak cmne..pe yg korg wt bile tensen..??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 respons:

aZr|n berkata...

nak mengunyah ja keja kalo tensen...

Ladylailapepel berkata...

dolu2 mmg la nk ngunyah sajork..la ni dh jdi tak lalu nk ngunyah..