my emo day..???

wazzup..wazzup..alahai..aku dh mcm tak leh nk greet to uols la plak..see..emo tak emo aku ni ha kan..mne tak emo..juz got msg from my babysitter..kt nk cuti lak 20hb..ari tu ckp 24hb..so dh 2x cuti..haku penin..penin..penin..plus geram..geram..n gggeeerrrraaammmmmm...anda fhm tak....(alamak..emonyer..takoootttt..)

smlm lgi haru korg taw..die nk mintak cuti 2 minggu..habis...?????adakah bermakna aku pun kne cuti 2 minggu...???/hello...aku seorang yg mkn gaji..mkna aku mkn gaji di sini ialah..aku tiap2 nkujung bln..akan cucuk duit..beli segala keperluan anak2..termasuk la yag tk berapa kperluan pun(hehehehe..)..aku akan bli..duit gaji aku tu jugak le yg wt bayo babysitter ku iteww..ha..kan..yess...die mempunyai alasan yg kukuh bgi die..tuk cuti dua minggu tu..alasan die cmneh..

"adik akak bertunang..jdi semua adik beradik kumpul kt sini.."
'oo..ye ke..(masih nk lembut lgi aku taw..)..nk g anta ke mane kak..?'
"kuantan.."

aku geram..geram...n geram lgi nih..(en. syaitan..sila pergi jauh2 dri aku..pls..pls)

minggu seterusnya lak..nk merisik pulakkkkk.....see...korg tau kan betapa vvip sgt babysitter aku tu..siap die kate pe..

"kan kt rmh akak rmai..jdi takot tak terjga la bdk2 tu.."

ya Allah..padamkan api kemarahan aku ini cpt..

dh la dh siap bg tarikh..tpi ade aku kte nk bg cuti ke Pn. babysitter...??????ade..?

takde...mybe blm ade..sbb jwpn aku mcm ni je..

"tkpe lah..nti la sy fikir..tak tau nk ckp mcm mne ni.."

motif?aku tak suke nk create 1 hubungan yg dingin..baik dgn sesiapa pun..sbb aku tak suke tarik muka msm tak tntu psl..klau majuk2 manje tu lain la..lgi 1 aku psti akan sntiasa berjumpe dgn pn babysitter tu..so..aku tak suke keadaan yg memendam rse..

korang..aku bkn ape..yess..aku mmg desperado..amat pyh nk cri babysitter kat area rmh aku tu..coz mostly org2 yg tgl kt situ semua bekeje..pn babysitter tu je la yg aku nmpk hrpn tuk die menjaga anak2 aku..ok lah..nk sdpkan lgi ayt..tlog jga anak2 aku..selama die cuti walau seminggu ke hape ke..aku tk prnh potong duit die..sbb bgi aku la kan..aku tak suke berkire..sbb die pun aku rse tak berkire kot..ke..die nk suh naik kan gaji ek..

aku rse mcm nk bertuka jdi ijau dh ni..ya Allah..ya Allah..bkn ke practice should be mcm nih..kalau aku cuti bru die cuti..ni tak..ble die cuti..bru aku leh cuti..sbb die mmg akan dan akan sentiasa akan nak cuti..sbb..die akan ade follow up kt sepital every month..utk fisio..harus lah bkn sbtu ahad kan..

masyaAllah..aku blm leh nk sejuk lgi neh..Allahu akbar..jgn tukar aku jadi gaban..
pls..pls..sye mau org gaji...sape nk keje ngan saye sila angkat tgn..

daa...nk bce 1 doa..moga2 mujarab...insyaAllah....doa kan sye baik2 aje..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: