pernah ke rase..

ni namenyer cuka anggur...hubby yg beli..memule die gtau kate beli cuke anggur...aku tercengang...hah...cuke anggur...mkn mcm mane...haa...aku tak terfikir n terbayang lak mse tu yg when u say it is cuke, of course it is cuke...tkde la rse lari kemain...tpi bile sebut cuke anggur..aku confident rse die sesedap air ribena...hahahhaha....

pgi tadi hubby bgi rse 1/2 sudu...kaler die cantik..aku tak bantah pun...(sbb tgh merajuk...)hehehhe...
pstu sblm aku msuk mulut, hubby pesan terus telan kata die...die pun suap laju2 dlm mulut...yg aku pun nganga luas2,,,.masuk je cuke tu, aku terus tekup mulut....dlm kepala dok fikir, nk telan ke nk luah...nk telan ke nk luah...cpt2 aku lari ke pintu...dgn hrpn kot2 rse cuke tu bertukar...hahahahahhah...rse nk muntah...cuke tu kan tajam...aku terus telan...kt tekak tak ilang rse tajam die...

aku terus wat tak tau...aku dok loading beg ank2,...pstu tetibe perut aku rse pedih...perit...esofagus pun rse mcm perit...tekak pun cmtu...then i said,,,what a bad taste la...aku mmg takkan try lgi...then aku ckp kt hubby...teruknya rse die...tpi hubby ckp die mkn sesudu terus sendawa...

mmg pun...aku smpi opis je sendawa je la keje...tpi tak la kuat...sendawa sopan2 la...

tu la die...trend mkn cuka lak...bagus ke ye...pedih wooo perut aku....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: