deal with sleepy time???




mlm tdi sblm tido aku mkn ubat flu sbb tekak telinga n idung ala2 gatal dgn bersin2 sikit..so sblm bertambah teruk aku pun mkn la ubat..tau2 je la kan ubat flu tu wajid ngantuk...kalau tak ngantuk tu kurg berkesan kot...atau kalau mkn ubat flu yg ngantuk tu pstu tak tido, pun takleh sbb aku penah wt cmtu kan  pstu dada mcm sakit...n bdn tak sedap...so baik tido kan...bdn pun leh rest...

natijahnyer..aku drive dlm keadaan yg sgt2 takleh nk bukak mate!aku gagahkan gak mata aku ni kasik buntang  kan...dlm  hati dok doa2 cpt la smpai...moga2 aku masih sedar bahawasanya aku sdg drive!mmg takleh tahan...serius..rase macam nk berhenti je tpi jln,nab kejap...

rse mcm nk je mc..hehehe...ngade2 kan...ehh..ye la...rest la...sat g klau hacum2 kang, mne leh nk fokus kije kan...skrg ni pun ngantok lgi..ingt nk lelap jp kat kete  tdi since awal lgi smpi kan....tpi aku ni pesen nk punch segera...kihkihkih..

ok lah...aku nk tutup mato jap...sbnrnyer takyah punch pun tkpe coz start smlm smpi lusa aku ade bengkel pelupusan rekod dan fail tidak aktif...huhuhu...hrp sgt2 nti tak ngantok...tpi dgr cite ari ni wt aktiviti..akan mengantok kah aku...???oh...hrp jgn......

daaaa....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: