social responsibility

ok...for the first time dlm hidup aku, aku derma darah...byk sgt kelebihannya...yg paling penting, sekiranya ada sedara mara kite yg memerlukan pemindahan darah, hospital takkan caj..

camne leh nk derma???

ok...memule aku sgt2 la kecut..member sorg tu dok ajk...sbnrnyer die takot tpi since aku pun rse nk try..so kitorg pun turun la kt tmpt derma darah tu...kempen derma darah ni adalah anjuran badan kebajikan pengkhidmat MAIWP..so, sgt2 dialu2kan lah warga MAIWP utk menderma...ade member2 lain yg saban tahun mmg derma...buku merah dorg pun cantik je...

isi borg lu...tpi tak sempat nk amik gmbo...sbb kitorg adalah antara org2 yg terawal rupenyer...so proses agak cepat la kan...timbang berat lak...heheeheh...berat aku 50kg weh...ding dong2..check2 jenis darah...aku darah O ye tuan2...ade beberapa syaratnyer...breastfeed mom takleh...org period baru2 takleh kot, for sure yg ade penyakit mmg takleh la kan...korg  pun tau  kan ape antaranye...so aku tak nk sebut2...
 
ok...psstu terus je baring kat tmpt nk amik darah tu..aku dh agak proses aku mesti cepat sbb urat aku besar2...so senang nk jumpe vein...ade beberapa org tadi  yg kne cucuk dua2 belah tgn sbb tak jumpe vein n darah slow...

ramai yang ingt derma darah sakit...i tell u k...langsung tak rse ape...kalau la aku tau tak sakit, dri dulu lgi aku dh drma..hahhhahaha....

mse aku dok leka tgk org lain punyer procedure,..tetibe aku tgk beg darah aku dh penuh....makk aaiii...cepat gile...nak tgk ke??
korg leh imagine tak 2 org baby kembar giant tgh duk dlm stroller...hahhahahahaha

alolololololo....




ni slh sorg staff department gua....die org pertama...

ok...ni tgn aku..hahahaha...dh nk siap...

taraaa...ni bukan drh aku tau...ni drh member...

sekitar lokasi kejadian...kuikuikui...




ok...drh pun dh kuar byk kan...so ape lgi.....



nk makan lak...ade kwn belanja...heaven nyer ari ni....pstu..meh layan gmbo muke slps derma darah...jgn meluat...



tpi gmbo leh goyang lak...yg tukang snap tu kate susah sbb touch screen...gasak la,....

mengade kan..??huh..tak comel sudah....!!  babai...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 respons:

Unknown berkata...

i miss those twin big babies

superelle berkata...

Hihi....miss u too ummi...

IrdinaZareef berkata...

ella...nape x ajak aku...keji...