nala headache

i never experienced a super duper headache like i have today..actually dri smlm2 lgi dh sakit pale..tpi aku andaikan ringan je la...sbb aku check gak ape bnde yg aku mkn smpi nala punyer sakit pale...kt umah mak mkn nsi n smbl udang...brunch sblm tu mkn nasi gorg...pstu mlm tu nak tido perrrgghhhh...die dh wt edisi denyut2 gile...aku pegang kepala...mcm panas...so...aku telan panadol...tu pun hubby suruh...die tkde mlm smlm...mse aku sms ngadu sakit pale tu, terus die suh telan panadol...

aku...biasak la kan...dh sakit takleh tido baru le terhegeh2 punggah peti sejuk cari panadol...telan 2 bijik ngan harapan dpt tido lena...tapi...lgsung takde kesan...pgi tdi aku mandi awal...aku shower kepala aku lame gile...pun dgn hrpn dpt prepare breakfast for them...tpi masih cmtu gak...tmbh teruk lgi ade...aku takleh bukak mate...takleh kerling2 mate kanan kiri..n pandangan aku mcm sarat sgt...lebih2 lgi tang dahi...bile nk bangun je kan...mmg kepala berat gile...tengkuk pun sakit....

kejap2 rse nk mcm nak muntah...mmg takleh tahan...so aku pun ckp kt hubby nk g klinik...siap2 terus dezzuppp klinik...kepala mmg takleh nk angkat...dlm kete aku leh lak ternanges...hohoho...mr rayyan kan die pegang leher aku, dahi aku, pipi aku pstu die ckp sepatah...'demam'...comel nyer la die ckp cmtu...pstu die tgk aku nanges..die ckp...'mama anesh...'

miss khayra behave betul tgk aku monyok...papa die suh picit pale aku...die pun cewahhh...picit la...tq syg...
smpi klinik...service punye la slow...ke aku yg dh tak tahan sakit ke aku pun tak pasti...doktor bgi injection n mkn ubat thn sakit mse tu gak..aku nk ckp pun tak larat...alhamdulillah...balik umah dh leh mkn...kul bape  pun aku tak ingat, aku ajk anak2 tido...pdahal aku bukan nk tido pun...juzz nk rehat je...ubat thn sakit mane ngantok kan....

bile bangun tido...rse mcm much better...urat2 mate tu dh kurang la sakitnyer...skrg  pun dh  tengah2 mlm mane aku leh tido...sbb tak ngantok...kepala aku mcm nk sakit balik je...kne cari ubat nih..huhu....hubby leh tak caye aku mkn panadol...sbb...sblm2 ni aku takde nyer la nk telan2 panadol tu..tkde kesan pun kat aku wehh...ye la..die pelik nape dh telan panadol pun masih tak baik2 sakit pale kan...

aku hrp sgt by monday aku dh tak sakit pale..jenuh wooo sakit pale cm ni...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: