BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI

hehehhe.....memandangkan ni la baru pertama-tama kali aku join segmen bang beng (abg ben) ni...maka harus la aku kasik tau napenyer la aku nk join segmen2 die...so...meh sni aku cite npe ek...adakah kerana kehensemannya kahhh????kesasaannya kahhh????kegemukannya kahhhh???kepopularannya kahhh???

aku  nk join sbb aku tgk kt sini mcm sgt2 meriah pom pom pom..aku dh lame gak la riki blog bang beng ni cume sgt2 segan nk join...sblm ni aku jdik silent follower je k...**bang beng tak tau kan????***so..aku pun nk la tmbh kwn2 kan...tgk bang beng ni wt segmen sume menjadik je kan...so..manelah tau bile aku join segmen die nih die sudi nk kongsi kong idea ke kan...mmg dh kongsi pun...tgal lgi aku ni ha...malu nak join..!!!

ni paling penting ye...segmen die ni mcm gula....adeeeee je semut nk hurung...adeee je org nk join....sgt2 ngetop ok....ketulusan hati bang beng ni pun..mksud aku bkn la aku jatuh hati kat bang beng...tpi sebagai wanita..eccehhh... setiap segmen die ke...entry die ke...kalau org tak tgk gmbo bang beng pun kan..dh tau entry die mencerminkan seorang yg gentlemen...bkn nk kate ape...tu dtg dri hati aku...dahh..dahhh...jgn perasan sgt...

aku teruja nk join sbb die rajin sgt2 nk tolong blogger2 baru utk jadik  mcm die...aku rse dh buih gak la mulut bang beng  ni bgi tunjuk ajor kan bang beng kan...haahahahha

segmen ni senang sgt2...so aku beranikan diri...smoga aku dpt mengenali dunia blog dgn lebih luas lgi lps aku join segmen neh...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: