my so called blues..


pagi ni drive dgn air mate yg bertakung2, yg dh banjir di kelopak mate....jenuh menahan sesak kat dada, ditambah lak ngan kesesakan yang aaammmmattt la  ketat slps msuk hway tol sg. buloh..lgi ketat la perasaan aku diperah2 mcm nk terkeluar segala DNA aku...rupenyer ade kete terjungkang kat tpi longkang betul2 kt lorong nk msuk hway tu...tanpa peduli, aku terus je la...bkn niat tk nk ambil peduli, tpi aku tak nak nyusahkan org blkg tu ye..tak peduli bkn tak bermakna tak kesian...Alhamdulillah...bkn aku yg terlibat...

ok...fineee...tau2 la kan pe jdi bile ade accident yg cmtu...for sure org akan sebuk nk tau ape yg terjadi tanpa ade yg mau menolong even dah ade peronda PLUS..tnpa perlu memikirkan org lain yg kt blkg tu tgh rush nk g keje...bkn nk g jln2....kalau nk tgk pe slhnyer benti je kan,..ni tak....slow yg teramat slow...meter cume bwh dri 20km/h hokeyyy...aku sgt2 tension ok...bkn tension sbb takleh nk merempit..tpi tension sbb menghadapi situasi mcm ni...

elok je lps dri accident tu, kete pun leh la laju even takleh nk lari smpi 100..kete still byk...kalau kuar umah kul 6 suku cm ari tu..selamat...kalau tak, sendri mau ingt la...lps tol duta tu plak kete tak bergerak...lgi skali sesak la dada aku...time ni kalau org nk ptong q aku wt dek je tak kasik chance..nasib la kan...tetibe jdik selfish sgt2...sorry ye...aku tak penah sesuke ati nk ptong2 q org..kalau orang lain leh bersabar q, nape ko tak...tau la kete besau...plat number cantik, so cube jdi berhemah skit...

sesak dlm kesesakan yg menyesakkan dada....
haru dlm keharuan yg kian biru... 
sedih dlm kepedihan yang menjeruk rasa...

tetibe rse nk nangis...
tetibe rse nk luah....
tetibe rse berasap...
full stop!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: