entry lari tajuk ke byk tajuk nih...???


haahhaha...


ari ni pecah rekod tak penah2 punch b4 7..6.58am..kuar umah kol 6 suku la beh kurg...sbb bgn2 titon je dh ujan...aku pun alamak...msti merah kang..tau2 je kalau ujan ni kan pakej...ujan=jln jem=lmbt smpi opis...
 
so aku pun siap cpt2...mandi je tak cpt2 coz aku tak suke mandi nk g keje kelam kabut..kalau mandi in the middle of the day after macak2 tkpe...at least takde la bau belacan...hehhe...


aku nk elak jln jem sbnrnyer...
aku dh bosan tempuh jem hari2..nk sewa umah kat kl???hurmm....belum ke arah itu la...abeh tu umah skrg sape nk duk..???antu ker...??

naik kenderaan awam?same je...lain la if ade lrt access ke...yg kt umah aku tu bas n komuter je la yang ade...bgi aku same je...bus lgi la..pasti mcm kura2 coz menempuh jem yg sama....

so korbankan la segala wktu tido yg masyuk nk2 plak time ujan2 ni kan...pgi tdi sblm bgn tu sempat mimpi terlajak bgn tido...ntah cmne kan tgh mimpi2 tu leh lak teringat...eh!alamak, lmbt bgn ker!!??


oh..rupak2nyak mimpi sajork...bgn la 5 suku...pstu blk keje ngantok tgh drive..huhu...cmnoooo....??


nk qada' tido jgn hrp la...sob sob..nasib baik la sejak drive ni smpi umah awal...leh la pulun kms2 bju anak utk keesokannya, basuh kain ker, sidai kain ker...iron baju ker...pulun sbb nk tido awl...thats y kalau hby g keje time mlm, aku trus tutup segala lampu nk bgi anak2 tido walaupun mse tu baru kul 8.30pm...tak psl2 dgn aku2 skali hanyut...


hurmmm...


aku tak nk punch card merah ari2...rekod buruk la...hurmm...
tu pun kdg2 buat onar...hihii..ampun ya...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: