bersabar tu sgt2 penting kan...

Alhamdulillah...

aku akui...aku mmg bkn seorang yg sgt2 penyabar...tpi alhamdulillah aku hidup dikelilingi oleh orang2 yang mengajar aku utk menjadi org yang sabar..

nak aku sebut ke  org2 nyer...



tak yah la ek buat mse skrg...

aku segan nk ngadu...

sape lah aku ni kan...

ramai laa....

org2 disekeliling kite mgajar kite jdi org yang sbr dlm diam je sbnrnyer...

kdg2 kite tak sdr pun...sdr2 kite dh ckp..."hii,...sabo je la aku..."

walaupun kite ckp dlm keadaan yg tak brp bagus tp at least kite masih sabar...

kan...??

cube bygkan kalau kite tak tahan diri kite...?mau nyer ade perkara yg lebih buruk terjadi...

ade org yg lagi sbar..die akan diam...and ckp kt dlm hati......

"alhamdulillah..semoga Allah memberikan aku kesabaran dlm menghadapi situasi ini.."
aku rse mcm tak adil lak kan nk luah yg bkn2...atau mcm2 lgi  perkataan yg baik2..

aku...??

kdg2 aku sufi...

kdg2 aku keji...

aku hanya manusia biasa seperti kamu n kamu n  kamu juge....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**** jom TIDO.....!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: