EPISOD DURI

kwn2...korang ni jenis yg out spoken ke tak....?kalau ye..mcm mne ye korang leh out spoken...leh tak kasik tau...mcm mne korang leh hadapi situasi respon org2 yg korang out-spoken  kan tu....

aku selalu nk luahkan di sini..di blog ni...tpi aku slalu backspace...type..backspace...type...backspace...sudah nye...segala2nya cume menjadi jeritan dalam hati sahaja....tangisan berlagu dalam hati sahaja...meskipun kata2 ku itu sgt hampir dgn hujung lidah sahaja...tinggal utk diucapkan sahaja...

di depan mata...ade mcm2 gmbr...hitam putih kelabu semua ada...yg kaler2 ceria tu mcm sikit je...byk itam putih kelabu...mcm pensel warna tak ckup kaler..mcm water colour tak ckup bancuhan...

ade tak bile kite nk luahkan rse..i mean perasaan kita, polis nak saman???

ade tak bile kite nk luahkan ape yg kiter rse..orang tak leh nk terima...???

boleh tak bgi aku sedikit ruang...sikit je pun...tak byk...just utk aku...ye...aku...leh tak....sape nk bagi...???

i need someone...i mean a friend....really a FRIEND...would YOU...????

YES...YOU....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: