1) Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama itu?
Nama blog saya ialah a*piece*of*my*heart..dolu2 aku register name blog aku my life's route..peh tu aku rse mcm tak berape nk kne lak kan..so aku jenuh gak la mikir..tu yg kluar nme tu..

2) Jelaskan kenapa, bagaimana anda boleh dapat idea nak letak URL blog anda?
dolu2 kan..aku pkai loisandclark..kunun2 gile siol..lelame aku mcm benci lak..benci ok...

3) Bila blog anda mula beroperasi?
jap2..aku nk flash back ye..aku rse dlm bln april gak kot..hehhe..

4) Siapa follower pertama anda?
hoho..aku mcm tak nk terime hakikat lak yg aku aci ala2 sistem barter lak bile tang follower ni..hoho..kunun2 i folo u folo la kan..tpi aku wt kt shbt2 aku jer tau..keji tak..??

5) Ucapan anda kepada si pemberi award?
hehe..thank u byk2 coz ingt kat aku..hope ko stay cute bersame family ko ek beb..

6) Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award ini..
Insan-insan istimewa tersebut adalah...

*
*
*
*
*
*
*
*
huhuhuhuuh.....hutang lgi org ek..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 respons: