warna-warni weekend ku..

wazzup..wazzup..halo darling marling..haha...bajet mcm ade beribu-ribu org yg klik kt blog aku inieww..kunun2 sudahhh...

nk cite ape ek..nk sidai gmbo2 over the weekend je leh...

aku amat agak berpuas ati gak sbb setelah sekian lame frame gmbo yg kitorang beli tu tersadai kat bilik blkg tu..akhirnya aku dh berjaya memilih gmbo2 yg agak sessuaaiii untuk digantung kt wall umah aku iteww..meh kasik tunjuk sama itu frame..



frame bese2 sudahhh...


yg ni gmbo tk berape santekk coz aku off kan flash my fon cam..



tu le die nyer..disamping kau pilih gmbo tu..kotang nk tau ape anak dara tgh wat..






si bujang ku iteww..



mse tu laki aku tgh pnjt bumbung rumah..tgk mne2 yg leaking..n sesudah plaster ceiling ku jahanam kne air ujan..tpi aku tk snap jua gmbo laki ku itew...hihihi...

korg nk tau tak khayra suke wtpe...jeng jeng..jeng..







hahah...die suke sgt nk suh amik gmbo die tu..nyampah aii..

weekend bile ntah kan..haha..smpi lupe dh bile weekend...g la tmpt wajib bile msuk KL with my luvly family...meh tgk lak gmbo nih..








hhmmm...tu la die anak-anak ku itew...gmbo aku..??this page tkdo..next blog maybe ado..k...adios...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 respons:

Cikgu Aini berkata...

anak dara awak dah besar.. bestnyer. cute mcm anak mami plak tuh..manis jer sat lagi lima enam tahun lagi.